Jungsub - 3x16 Skryt
I förfrågan om kärleksbeat vid Hundsim sa han att jag skulle skryta.. Så han skickade ett tungt beat som jag satte mig och bombade textdokumentet på. Resulterade i detta..
Yes jag glider in för att visa att jag rappar cleant Och att jag kan fucka beats och inte bara snacka skit Denna kille kallar ni, även här för ganska fin Big up till Hundsim - för att han har passat beat Jag ligger på ryggen, klart jag är laidback Rakt i ditt ansikte som en jävla faceplant! 1,2,3 - och jag greppar micken Du får en munkavel och du käftar inte Jävla fitter - du får kuk där bak Vifta med kniven - då skjuter jag! Du låter som stanislav, du har aldrig varit bra Är ett jävla gatubarn som lever utan faderskap! Mannen - ärligt - varför leka gangster När din jävla flickvän heter "lena handen!" Jag är smågalen startar bråk på gårdsplanar Sparkar småbarnen och då blir jag åtalad..
Sprutar i din käft, klart att du vill gurgla det Jag är så jävla snygg att din brud skulle knulla mig Och jag undrar om, din låt var spökskriven Eller inte fan vet jag, för man ser ju nödrimmen Ärligt talat som BT - jag är fan helfet Och jag är ju stekhet, steppar inga snedsteg Fatta - det är subban på beatet Går in i ett slakthus och där knullar jag svinet Kisen - jag är över dig Du dissar mig för du söker fame! Tre gånger sexton för att visa att Min cleana rap börjar skina snabbt! Click o clack mannen inse att Jag o hiphop är som ying o yang! Du har ingen chans för du är ingen match Och jag är lika kylig som en vinternatt!
Ställ dig på scen och förnedra mig.. Din morsa var ung när vi förenades Det jag menade - att jag är din far Subban på micken, det är jävligt bra Hämta ditt gäng som består av bondlurkar Du är helt jävla pantad, precis som tomburkar Skogsturkar - vem vare som kasta?! Horungar - säg mig var det nåt annat? Ska vi mötas nu, nej då dödas nu Min musik spelas ju, på ditt högsta ljud Du skär ju dig själv, jävla rakbladsbög Jag spottar det smutsigt - som avgasrör! Är galet skön, sa din mammas fitta Fan flippar jag för skit - massa mamma dissar?! Hah, langar hat i battle I svensk hiphop, är du hatad, ärligt.
KOMMENTERA! UTFÖRLIG KRITIK!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
|