TjippY - Battlare
TjippY är han som käkar dina blodkärl Bäst du backar bak, eller smaka på knogjärn Kommer att förvandla dig till en Rubriks kub Och jag får va omogen, jag är rappare, sug min kuk Mina rader höjer spänningen som en trumvirvel Men det enda du förstör är andras luktsinne TjippY är killen som skrämmer hela grannskapet Medans du brukar hota folk med plastvapen Jag är halvgalen, medan du är hamstermat Jag är så trött på dig och ditt jävla gangsterprat Jävla cancerbarn, förlusten kommer nog sen När du börjar ragga brudar på ålderdomshem Om det flyter, klart det är jag som flippar på beatet Om texten regerar är det Tjippan som skriver Mitt ord är lag, så håll käft din jävel Så jag får berätta att jag är bäst i världen
Reff x2
Vill du battla mig, säger bara KOM DÅ Om du är dum i huvet och vill få en omgång Vill du battla mig, säger bara KOM DÅ För det är en förhandsbokning till doktorn
Jag är så underjord och ond att Satan blir avis Mina låtar är ett sätt för mig att skada dig lagligt Ilsket vrålar jag befallningar om gruppsex Beter mig oförskämt och skyller på min uppväxt Gör nåt åt saken då, ditt jävla sprutluder Försök va kaxig när du får svälja kulspruter Du leker underground, men du borde räknat Med att jag är mer underjord än jordens kärna Försök flyta på beats, lär sluta med skrapsår Skavsår i käften, för du är inte hardcore Faktum kvarstår, att jag är lite bättre Jag skriver bättre, flyter på beatet bättre Du kallar mig kass men du är bara avundsjuk För du sitter dagar i ända och pullar din datamus Medans mina låtar får folk att tappa hakan ”Hur bär du dig åt?” Fan jag rappar bara
Reff x2
Vill du battla mig, säger bara KOM DÅ Om du är dum i huvet och vill få en omgång Vill du battla mig, säger bara KOM DÅ För det är en förhandsbokning till doktorn
TjippY det aset, vinner varenda battletävling Så vill du möta mig, fixa först en självförsäkring Fattar inte hur du orkar låtsas vara ghetto Håll käften stängd eller få ett personligt Armageddon Jag flyter förbi, på vägen får du en käftsmäll Ger dig en bruten käke, ingen jävla fläskläpp Efter det här kommer du att sitta ensam inne Mina stenhårda verser ger dig hemska minnen Ärligt talat, jag är ganska farlig TjippY reppar hiphop och rastafari Jag visar mittenfingret och dissar alla Varenda jävel i hela världen är missanpassad Du följer regler korrekt och älskar IPRED Medans jag bara ber om att bli lämnad ifred Jag orkar inte dig eller dina jävla nödrim Jag krossar allt och du är rappens svar på Snövit
Reff x2
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|