Det var ett tag sen
Jag ändar trender och koncepter i texter så sluta argumentera om vem som är bättre innan ni väcker en best, som mördat fler människor än pesten jag tar konceptet seriemördare längre än dexter när jag kraschar dina fester, slaktar dina vänner det finns en anledning till att folk kallar mig för Grendel den dagen jag börjar öppna mig om människor och känslor blir ett eldprov för varenda jävla självmordshjälpjour för jag är typen som klättrar upp på byggnader folk tänker hoppa ifrån övertygar dom om att dom har ett bra liv, trots alla dumma snedsprång så dom säger "du har fått mig att älska mitt liv, jag ångrar mig så!!" försöker kramas men greppar luften förvånat när jag knuffar ner dom och om ni undrar varför jag får dom att ändra sig innan dom faller ner och dör är det för att det är så mycket roligare när de har nånting att leva för har jag fog för mitt skryt? Kanske, kanske inte brudar kanske spelar präktiga, men dom är horor i smyg och har min påle i hjärtat som om dom vore vampyrer suger om natten, men försvinner så fort man ser spår av solen i skyn åtminstonde bulimiker värdesätter era kärlekstexter, inte för att dom är feta, utan för att dom är jävligt bra på att framställa kräkreflexer något av ett elakt barn, som liten lekte jag med ammoniak och blekmedel och framställde senapsgas en andraplats, ett halvt poäng, tummen ner, upp med ett mellanfinger om ni någonsin kommer i närheten av mig är det bäst ni springer för när jag är på mitt gladaste humör så lämnas fittor traumatiserade värre än ungen i sjätte sinnet
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
|