ni vet inte, vers 1, av ferdii
checka stilen, cleana vita sneaker, fresha t-shirts glider över beatet, känn musiken, har det lilla extra inte det perfekta eller det bästa men knäcker ändå det mesta går på micken knäcker dom flästa, det e den äkta skiten dom kickar o floppar, siktar mot ouppnåliga toppar men vet inte att det kostar en massa tid o slit att ta sig ända dit, finns ingen tid att softa jag har bara kommit en bit men har redan hunnit offra massa saker i mitt liv, men så länge hjärtat pumpar skiter jag i vad, det enda ingen kan ta- e min musik en ung fattig svenne på glid, jag e inte något som ni e mer än vad ni tror, dom spottar eld, jag spottar blod flippar o jag vänder texter switchar flow till höger vänster tänker efter, tightar upp det, fyller häftet, hakar upp mig konstruerar, pusslar o pysslar annalyserar o lyssnar på varje rad jag lägger ändå blir det aldrig som jag tänkt mig
övriga kommentarer: de 4 sista raderna suger, bry er inte om dom (dom e bara med för det måste va 16 för att få posta detta) det andra e en vers som ni gärna får kritisera lite konstruktivt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|