TjippY - Misantropi
En liten tjuvtitt på min kommande EP "Ragnarök". Läs och kommentera!
TjippY Misantropi
Reff x2
Människohat, jag hatar alla jävla as Ser dom mig gömmer dom sina kära barn Misantropi, jag hatar er, folket Låtsas inte att ni inte vet om det
Jag gömmer mig bland ruckel och övergivna hus Kusliga ruiner och sönderrivna skjul Ett objekt folk kan hata och skratta åt Det är så det är om man är världens svarta får Jag dryper av blod och värsta kallsvetten En människohatare utstött ur samhället Jag är ensam på slagfältet, battlar parader Låt mig va innan det blir en jävla massaker Tänker ge igen på världen som hatar mig Så kom inte nära, slutar med att nån skadar sig Flammar upp, blir sinnesjuk och skottsäker En jävla demon som hatar omvärlden Med Rambokniv styckar jag upp en gravid mage Och jagar pensionärer med ett stabilt vapen Skakar av spasmer, mumlar latinfraser Sinnesvrickad, hatisk och panikslagen
Reff x2
Människohat, jag hatar alla jävla as Ser dom mig gömmer dom sina kära barn Misantropi, jag hatar er, folket Låtsas inte att ni inte vet om det
Driven av hämndbegär och skadeglädje Apatisk, hatisk, fylld av vapenkärlek Minsta lilla fråga får mig att lacka ur Tro inte att ett jävla förlåt skulle passa nu Mördar alla från landet till innerstan Släcker liv för att dämpa mitt inre hat Tror inte att jag nånsin finner svar Så får nöja mig med att spetsa folk på hillebard Sjung en glad sång (come on) avsluta ramsan Sen kan du få vila bland avskurna halsar Skyll inte på mig att jag e vulgär För det är inte mitt fel att det blev så här Jag va som alla andra, men jag blev utvald Till att hatas tills jag blev skadad och skjutglad Och en vacker dag när raseriet försvinner Ser jag på liken och säger ”Se vad ni ställt till med”
MISANTROPI!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|