Din farsa slänger ihop nåt oseriöst..
jag greppar min microfon och allt är tiptop/ skrattar åt era rimlån som ni kallar för hiphop/ floppade rader mot en unik teknik som snor din publik/ rackar rappares dealar stackarna får skjuts hem av likbilar/ vem var det som ville tala? mot tre verbala vandaler/ som lämnar er med strashad ringmuskel och viplersskader/ allt vi hör från rivaler är avundsjuka suckar/ för jag o mina grabbar glider kallt som hockeypuckar/ puffar,passar och delar/ fixar laxar torskar och representerar stadsdelar/ agerar tänker efter sedan/ från fyrahundratretton men det fatta ni nog redan/ vi tar det löngt puffar skunk har det skönt puffar grönt/ slaktar med ord och rappare placeras underjord/ men vanligvis resulterar mina dissar i självmord/ och tillsammans knäcker vi de flesta/ kom och testa, bli lämlästad av de bästa.
* FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! *
|