Nybörjar text
Katastrof! det är mitt mellannamn!// jag behöver ingen anledning för att poffa ut din främre tand!
Kalabalik! är det som följer efter!// så se till att ha din kompis nära och hålla i dig tjej!
Jag skiter i dig allt du står för och dina kompisar!// vi knullar er så hårt så ni tvungna att gå hand i hand!
så vem är han? Han är ***? Brur!// om du kommer undan mig så har du bara jävlig tur!
Så se inte ut! som om du var sur!// för att fucka upp dig skrattar jag och tycker att det är jävligt kul!
****! Finaste förorten i landet!// om du är från någon annan stans så sätt inte nått i halsen!
Akta dig för oss! och kom ihåg att hålla ryggen täkt!// Annars om 2 sekunder bakom kanten, är ditt huvud spräckt//
vi snackar svenska mannen o ingen annan dialekt // men om du har svårt att snacka är det för att du har blivit knäckt //
__________________________________________- Första versen i en S.k. diss låt - första låten jag skrivit, så jag behöver lite tips och råd om hur man kan förbättre denna låt ;) Nybörjare är jag självklart! Sen får jag be om ursäkt för svordomarna och det våldsamma språket , men det är ju iför sig en låt om en förort, så... allt kan ju inte vara perfect =)
(Inlägget ändrat av spades_joola 2009-05-18 15:46:54)
Vi snackar bara svenska och använder inte någon dialekt! Och om du har svårt att prata med mig är för du blivit knäckt
|