Nybörjare lägger ut några rader
livet står still, medans tiden den går såhär har det varit i en väldans massa år jag försöker att stå stadigt på mina två ben känner mig som en sten, som är fast på samma plats bär en oerhört stor last, använder all min kraft för att sträva mot nått bättre, hoppas du har sätt det vill upp mot toppar, men jag är fast här på botten mitt i denna stora soppa, känner mig som en liten loppa i en oändlig rymd, helt undanskymd, bär jag denna tyngd är det en synd?
mitt liv går runt och runt, som en karusell hoppas dom inte sätter mig i en cell det här livet är långt ifrån en bagatell så utmana mig inte i någon duell även fast jag inte är kriminell så kommer det sluta med att du får en fet smäll så sluta upp med allt gnäll skulle aldrig gå och bli kommersiell jag är redan nu helt jävla professionell cant you tell?
ingen ska kontrollera vad jag säger i mina rader sitter och hoppas på lite varmare grader lek inte gudfadern, du spelar ett spel som charader skaffa lite ryggrad, innan jag kommer med ett rakblad och avslutar ditt kapitell i boken, jag svär jag är helt tokig "du är ju inte riktigt klok" är vad dom brukar säga när jag steppar upp med kepsen på sniskan ger dig några rapp med piskan, släcker din livsgnista riktigt trist va?
Det här är bland det första jag skrivit så va inte för hårda :P Kom gärna med konstruktiv kritik! (Inlägget ändrat av spades_joola 2009-05-18 15:49:15)
Your crew is full of more faggots than greek mythology.
|