Nybörjare lägger ut några rader livet står still, medans tiden den gårsåhär har det varit i en väldans massa årjag försöker att stå stadigt på mina två benkänner mig som en sten, som är fast på samma platsbär en oerhört stor last, använder all min kraftför att sträva mot nått bättre, hoppas du har sätt detvill upp mot toppar, men jag är fast här på bottenmitt i denna stora soppa, känner mig som en liten loppai en oändlig rymd, helt undanskymd, bär jag denna tyngdär det en synd?mitt liv går runt och runt, som en karusellhoppas dom inte sätter mig i en celldet här livet är långt ifrån en bagatellså utmana mig inte i någon duelläven fast jag inte är kriminellså kommer det sluta med att du får en fet smällså sluta upp med allt gnällskulle aldrig gå och bli kommersielljag är redan nu helt jävla professionellcant you tell?ingen ska kontrollera vad jag säger i mina radersitter och hoppas på lite varmare graderlek inte gudfadern, du spelar ett spel som charaderskaffa lite ryggrad, innan jag kommer med ett rakbladoch avslutar ditt kapitell i boken, jag svär jag är helt tokig"du är ju inte riktigt klok" är vad dom brukar säganär jag steppar upp med kepsen på sniskanger dig några rapp med piskan, släcker din livsgnistariktigt trist va?Det här är bland det första jag skrivit så va inte för hårda :PKom gärna med konstruktiv kritik!(Inlägget ändrat av spades_joola 2009-05-18 15:49:15)