Sincedayone - Är det bara jag eller luktar det fisk?
I folkmun kallas jag störd och min favoritröja, är en tvångströja!
Snurrar dig runt runt runt/ Gör bara saker som är dumt dumt dumt/ Ta upp morakniven och fäll ut/ Slicar dig och din brud/ Nu ska jag få mig ett skjut/ Ja, med henne som jag stycka/ Kommer lägga mig över och se henne rycka/
Med blod på kuken och ett utpustande/ Sätter mig i soffan och drar och pustar bre/ Jag är säkert sjuk men det känns så bra/ Lik är kalla, säger inte ett skit, gud så bra/ Med ett gäng röda ögon och ett rejält grepp/ om kuken/Hugger jag henne i buken och fortsätter där/
Du sitter där och är tvungen att titta på/ Är jag rå? Vill du se mer? Jag är vriden/ Bruden din, hennes blod känns som siden/ Föreställ inte mig som något psyk/ Men jag har antagligen fått mig ett psykbryt/
Härligt att bara fucka ur/ PÅ tal om att knulla ur/ Kuken är böjd, hård och tar emot samtal som en telefonlur/ Munnen först, helst tandlös/ Om inte, knyter jag näven och går lös/ På käften din/Ingenting kvar? Då kör vi, gapa stort, säg a/ Nu kommer jag, aaaaahhhh!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
|