Dinfarsa har ångest..
men det finns ett annat alternativ till liv/ stanna klockan ta ett kliv ut från stressen/ trisstesen, lite lite hjälp när jag är ledsen/ fult blir vackert,med lite lite mörn i pappret/ vill gärna stilla mina illa sinnade tankar/ mitt tröga sinnesstäming med ångest som bankar/ ångesten samlas, som damm i ett hörn av min själ/ begått, begår, brott av inga således synliga skäl/ vill bara skada mig själv, gillar inte mig själv/ greppar tag i beaten till sista stund på beaten/ försöker röka mig sund, till sista stund med biten/ känt mig sliten,väderbiten,alltså blåst sen jag va liten/ bitter från födseln, men blivit cynisk på senare dar/ folk skiter i mig, folk bara tar o tar/ för nu förtiden vill folk bara ha o ha/ för folk vill gärna, verka, vara mer än dom är/ vill gärna lyckas o va bra i en sjuk värld som den här/ men jag vill inte hjälpa jag bara fumlar och förstör allting/ dumma mig, så korkad, inte omtyckt, äns av min familj/
* FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! * FUCK YOU! *
|