Spades - Hej Reinfeldt hur står det till?
En text som ska spelas in och sådant, lär förmodligen släppas som mp3a vid senare tillfälle! ____________________________________________________________________________
Det är kaos och bråk på grund kapitalism det är kaos och bråk på grund av antifascism det sprider ganska snabbt förvirring och rädsla om vi inte kämpar så försvinner den hära världen snart om vi inte säger emot så lämnas problemen till nästa generation jag brukar inte våld men sånt skiter jag i år 2010 ska vi reclaim the streets ett fritt sverige - det finns bara i drömmen för vi litade på det dom sa när dom skapade lögner vi ska slå tillbaks man minskar inte våld med våld men med ett slag på käften så kan man komma långt jag vill byta ut hatet till frihet och kärlek för Fredrik Reinfeldt han tycker livet är härligt han förvärrade allt för att slippa kämpa mer så vad hände med det man kallar jämnställdhet? Helt ärligt, så vill jag leva livet som du och se regeringen för en gångs skull slita som djur
Arbetslöshet, kriminalitet jag säger bra grabbar ni vill veta saker som ingen annan vet tack för att du gjorde sverige sämre Reinfeldt hoppas alla rika trivs nu med era sänkta skatter men får jag fråga, har du nånsin brytt dig om dom fattiga? har Sverige blivit bättre med en större klasskillnad? parlamentarismen har inte stört mig förrän nu för i sverige så är livet jävligt hårt för en sjuk skolan förlorar personal, det blir sämre studier borgare vid makten, det går ner för sverige nu igen Lagarna leder till mindre jobb inom snutkåren sänkta skatter leder till brister i sjukvården även fast behovet ökar för varje dag som går om ni lyssnade på folket skulle det inte va' sånt bråk och ni tror vi följer blint in i fällan med lögner ärligt Fredrik Reinfeldt borde väckas ur sömnen övervakningskameror, FRA och IPRED sverige är ett fritt land, men det finns ingen frihet ______________________________________________________
konstruktiv kritik och kommentarer kring texten tas här vill någon diskutera något ta det i pm eller gästbok peace
(Inlägget ändrat av spades_joola 2009-05-15 13:37:33)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|