Spades - Hej Reinfeldt hur står det till? En text som ska spelas in och sådant, lär förmodligen släppas som mp3a vid senare tillfälle!____________________________________________________________________________Det är kaos och bråk på grund kapitalismdet är kaos och bråk på grund av antifascismdet sprider ganska snabbt förvirring och rädslaom vi inte kämpar så försvinner den häravärlden snart om vi inte säger emotså lämnas problemen till nästa generationjag brukar inte våld men sånt skiter jag iår 2010 ska vi reclaim the streetsett fritt sverige - det finns bara i drömmenför vi litade på det dom sa när dom skapade lögnervi ska slå tillbaks man minskar inte våld med våldmen med ett slag på käften så kan man komma långtjag vill byta ut hatet till frihet och kärlekför Fredrik Reinfeldt han tycker livet är härligthan förvärrade allt för att slippa kämpa merså vad hände med det man kallar jämnställdhet?Helt ärligt, så vill jag leva livet som duoch se regeringen för en gångs skull slita som djurArbetslöshet, kriminalitet jag säger bra grabbarni vill veta saker som ingen annan vettack för att du gjorde sverige sämre Reinfeldthoppas alla rika trivs nu med era sänkta skattermen får jag fråga, har du nånsin brytt dig om dom fattiga?har Sverige blivit bättre med en större klasskillnad?parlamentarismen har inte stört mig förrän nuför i sverige så är livet jävligt hårt för en sjukskolan förlorar personal, det blir sämre studierborgare vid makten, det går ner för sverige nu igenLagarna leder till mindre jobb inom snutkårensänkta skatter leder till brister i sjukvårdenäven fast behovet ökar för varje dag som gårom ni lyssnade på folket skulle det inte va' sånt bråkoch ni tror vi följer blint in i fällan med lögnerärligt Fredrik Reinfeldt borde väckas ur sömnenövervakningskameror, FRA och IPREDsverige är ett fritt land, men det finns ingen frihet______________________________________________________konstruktiv kritik och kommentarer kring texten tas härvill någon diskutera något ta det i pm eller gästbokpeace(Inlägget ändrat av spades_joola 2009-05-15 13:37:33)