TjippY feat. - Skiter i
Blev just färdig med ny text. Vill ha någon som gästar på denna.
Vi skiter i, om ni vill skada oss Vi skiter i om ingen saknar oss Detta är ett ord till dom som hatar oss Vi vet att ni vill bara va som oss x2
Vers 1 - TjippY
Jag har tagit skit länge, sen dag ett Varje dag har varit en krydda i en äcklig maträtt Ändå står jag här och rappar det asfett Trots allt det andra som driver mig till vanvett När jag rappar blir jag som mitt andre jag Jag byter skepnad typ som på en maskerad Men är jag inte bakom micken så faller jag Och det känns som jag ska dö vid varje andetag Men kom igen, battla mig om du vill nåt Lika stora odds till seger som på en trisslott När världen hatar tröstas jag av mitt rimblock I just don’t give a fuck, cause I am hiphop Min familj vill att jag ska göra nåt helt annat Sitta på ett kontor eller svettas vid en stekpanna Alla jobb jag kommer få lär va helkassa Inte mycket jag duger till men rappa, det kan jag
Vi skiter i, om ni vill skada oss Vi skiter i om ingen saknar oss Detta är ett ord till dom som hatar oss Vi vet att ni vill bara va som oss x2
Vers 2 - Gäst
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|