I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

min första låt mycket kritik pls !

Vår Hiphop - Lyricism

   

2009-05-11 22:00

min första låt mycket kritik pls !

Jag vet inte vart ja ska börja , har tappat hoppet helt totalt så när ja skriver denna texten vill ja att de ska bli maximalt , ja tänker på dej varje dag varje minut fattar inte att allt de vi gjort skulle ta slut kan vi börja om ? kan ja lita mej på det , ledsen att du svek, tog oss två som en lek.
vi kunde vart nått fint, att jag inte begrep.
vill dig bara väl hoppas tiden för oss samman.
kommer inte klara av att se dig med nån annan .för alla minnen med dej , e ju oslagbara de skit svårt att bara förklara för ja vill så mycket mer än att bara vara vänner de e ju så ja känner ! ingen kan ändra på de för de ju min egen vilja vafan gör man för att sluta falla,
känner mig ensam, orolig och förbannad snälla lyssna och lär när jag försöker förklara.
livet är svårt och du kommer aldrig få svara.har tappat hoppet om kärlek .. varför ska en andra chans va så svårt o få
har försökt att förklara för varje människa att kärlek bara kommer och går
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
snälla varför just jag det är en tanke som ja tänker dag efter dag vill finna glädje vill finna lycka men på något sätt så kraschar allt jag är min egen olycka mår inte så bra när ja vaknar upp och inte ha dej vid min sida , du har hör inte av dej, du har slutat ringa, jag slutar aldrig kämpa för jag vet vad jag vill och när du tröttnat på låten skriver jag en till !minns hur det va,i början när vi träffades
ja anade nog aldrig att ja skulle älska dig
så som ja gör idag,känslan är förevigt
vi klarar det bejbi behöver bara lite medvind ,Jag försöker bara tänka att de alltid löser sig.
Men tårar kommer då jag som mest behöver dig.
Tider som har varit kommer aldrig bli desamma.
Men något säger mig att de är lika för dom andra gumman du är alltid rolig och glad.
du är den bästa man kan ha en varm sommardag..
gumman jag vill inte att du ska må dåligt.
när du är ledsen så är hela världen molnigt.
bry dig inte om allt prat.
skit i allt ja skit i allt tjat.


BEHÖVER BEAT !!