Dr.Phibes - HomeBoy jag zippa zatla som ingetgled in i skolan med en cannabis t-shirtey, tyckte aina var bitchesbara för dom haffade I-A nä-när vi baxade skiver-när vi graffa i vilan du var där, du var med mig när min hals mötte kniveninvalida lägg namnet på minnetdu och jag tills vi hamnar i himlen-fuck alla fitter som satt oss i skitenvi står för de vi gjort och jag klandrar oss intevi fattade ingetvi trodde vi var G' för vi baxa våra mammors krediter-ey, två svennar i djungeln som inte fick respekt som fick kämpa sig uppåt och hamna hos pliten-invalida lägg namnet på minnetdu och jag tills vi hamnar i himlen-REF...HomeBoy nu stannar vi tiden...HomeBoy vi är grabbar för livet...invalida lägg namnet på minnetdu och jag tills vi hamnar i himlen-...HomeBoy nu stannar vi tiden...HomeBoy vi är grabbar för livet...invalida lägg namnet på minnetdu och jag tills vi hamnar i himlen-skolan va skit och vi pallade inteoch böckerna blev papper och filterhällde lim i en påse och andades in dedin mamma kom in sa de stank massa klister-vi poppade piller och passade spliffenva fuckade på syra och sprang från polisentänkte varför ska jag stanna i livetmen jag ville inte göra mamma besvinen-men jag såg hon satt där och grinaoch pappa var skit arg yeah, jag borde tacka för livet men fuck vad jag blivit tack för du finns här min bästevän-alla försvinnerdu fanns där när ingen annan va villig att hjälpa mig!invalida lägg namnet på minnetdu och jag tills vi hamnar i himlen-REF...HomeBoy nu stannar vi tiden...HomeBoy vi är grabbar för livet...invalida lägg namnet på minnetdu och jag tills vi hamnar i himlen-...HomeBoy nu stannar vi tiden...HomeBoy vi är grabbar för livet...invalida lägg namnet på minnetdu och jag tills vi hamnar i himlen-jag skrattar åt tiden jag hade som litenmed dig rökte braj på vår fritidhade flaskor tequila tjacket i linervi hamna i beef för att alla va fitter-men du vet att jag backar dig jämtdu har hjälpt min familj med att handla vår middag...invalida lägg namnet på minnetdu och jag tills vi hamnar i himlen-ey, min skalle va flippadbara du som förstår varför zatlan va viktigey, vi hörde några grabbar la dissenträffa upp, en av dom och Lanoz sa inget-vi greppade micken bandade mixtapesmen inte förns nu satt vi branchen i sikte...invalida lägg namnet på minnetdu och jag tills vi hamnar i himlen-