TjippY - Live Från Det Förflutna
Riktiga män rakar sig med eldkastare Eller så tar man till minor och sprängladdare Jag sparkar och slår på den döda kroppen Får dig att skrika som Ronja Rövardotter Jag rövar bort er, rappar som ett mördarmonster Du ber om att få höra som värsta döva klostret Det är TjippeTjipp som står bakom mickjäveln Lägger rader som kramar ur dig livsglädjen Här igen, mer underjord än självaste Satan Här för att servera dig dina hemskaste dagar Vänta du bara, jag flyter som flaskpost Medans du snackar skit och skryter om haschdoft
Lyssna på hotet från underjorden Zombies utför mun mot mun-metoden Med ett ordförråd som borde förbjudas Lyssna – det här är live från det förflutna
Jag måste se blod, jag är desperat Spränger kärnkraftvärk fastän jag själv är kvar Att hata allt är fan en rolig känsla Och det ska firas med att döda kronprinsessan Hennes haka stör mig, jävla pelikan fitta helvetes jävla KUUUUUK Min machete, det kallar jag min kära fru Alla som lyssnar och inte lyssnar är cp-barn Och ni ska dö som civila på stan i GTA Jag är rätt snäll egentligen, bara lite sinnessjuk Och förresten har jag loskat i det du dricker nu Jag börjar flippa ut men jag har coolare rader Har jag presenterat dig för min polare Hades?
Lyssna på hotet från underjorden Zombies utför mun mot mun-metoden Med ett ordförråd som borde förbjudas Lyssna – det här är live från det förflutna
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|