Ölens riddare
tredje försöket, gör ja nå fel nu pallar ja inte ändra skiten igen.. läste anenkefalis text, vart inspirerad and so forth. kul att skriva på svenska, läs eller inte, holla
I en stressig värld där jag alltid söker lugnet Och mina framsteg skildras av ölen under skummet För när ölet klunkas, och jag sitter med ännu en flaska i handen Är det då hjärnar funkar bäst - direkt från tanke till handling För den värld jag en gång inte våga mig ut till Står nu där ute och frågar till slut mig Med konstig dialekt Om jag inte vill fylla på i min butelj! Men jag står bara där och andas i vinden Och även om Vissa föredrar att packa upp spliffen så har aldrig riktigt fattat den vinken
Men det är helg, så jag blir galen på köpet Våldtar och slåss, brottas med folk - blir psykiskt instabil Alcohol is a hell of a drug - så jag dricker tills jag spyr! Jag kanske borde börja puffa mitt weed, innan jag hamnar på bänken Nere vid kyrkan tillsammans med Hasse, Maggan och Henke Styra upp mitt liv, innan misären kommer ikapp mig Och koppen med kask i smakar som en vanlig kopp kaffe
Livet är ett kasst jävla skämt, där håller jag med dig Där ett förtryckarsamhälle alltid hittar sätt att hålla dig nere Låt mig sitta och tömma min flaska, så skiter jag i vad resten gör För det finns alltid sätt att bränna mina drömmar till aska
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
|