Dumhetskomplex - flyter i oceaner av blod i denna djävuls romans
skrev precis klart en text.. klaga hur jävla mkt ni vill, på hur keff jävla grammatik det är, hur keff meningsuppbyggnad, keffa jävla rim keffa jävla ord jag använder, hur keff hela jävla skiten är..
kommentera eller nåt..
peys
jag står för min sak, tänker inte vika mig ner försöker att skrika mig hes, fast jag har ingen luft i lungorna .. Så kan någon ge mig ett handtag, det är allvar har knappast någon kraft kvar försöker vända motgångar till framgång men dagligen visar det sig att flaggan står på halvstång jag vandrar gatan fram i regnrock och paraply ovetandes om sörjan som jag hamnat i regnet som en metafor för slagord och alltdetta som kan hända, förändra och slå sönder en mans hjärta en metafor för världens undergång - så tänk dig för innan du får veta hur det kunde gått paraplyt en metafor för att jag inte tar skiten som jag dagligen fått tagit emot sedan jag var liten och jag tänker inte sluta kämpa, tänker göra det jag vill ..för det är vell därför som jag finns, finns
Tappa mig inte.. vagga mig till sömns snälla väck mig inte, för att jag älskar denna dröm vagga mig i djävulens takt - då jag flyter i oceaner av blod i denna djävuls romans
jag går på.. skiter i om någon följer med för att jag vet fortfarande att jag e över er går min egna väg, följer inte någons fotspår men då jag inte tror på mig själv vem ska ja då tro på har passerat vägen har brytit många löften men allt är gjort och jag känner smärtan i bröstet Den lilla ångesten och fått mat och blivit vuxen samt jag har blivit liten igen och spelar munter vet inte längre, vet inte vad jag vill och - snart rinner bägaren över och jag dricker den tom så tappa mig inte, vagga mig till sömns väck mig inte igen, för jag älskar denna dröm ingen bryr sig. du kan kalla mig världsan för att nu ser jag inte den vackraste rosen som ätbar skrattar för mig själv, skrattar i djävulens ansikte försöker greppa det hela.. men jag kan inte
Tappa mig inte.. vagga mig till sömns snälla väck mig inte, för att jag älskar denna dröm vagga mig i djävulens takt - då jag flyter i oceaner av blod i denna djävuls romans
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|