Perspective & App - snabaste keystylen i värden po msN halo ;--pppp Vi springer runt på stan höga som husslår ner folk och skriker "SÅ JÄVLA SKÖNT O VA SLUG"Perspective ger dig en gratis ansiktsmålningsliter ut dina ögon och ditt huvud blir som raviolisom jag blandar ner med en begagnad kådisoch pastasås i en mixer, bjussade dinitalienska granne Tony som smakademed ett "mja, det var ju inte alls så pjåkigt!"tar ett basebollträ och slår dej på skallen, så hårt att när du försöker gå liknar det Melbourne Shuffleni hittar mig chillandes längst bak i bussenmed en tändare mot spliffen - redo att smaka skunketDet får väl gå, men du vet att jag hatar luktenalltså, inte från spliffen, du borde ta en dusch manärligt talat, för storleken på dina lökringarskulle göra majoriteten överviktiga sjövildadu dissade mig, blev kidnappad och återfannsblodig i nyllet med benen sprattlandes som i Tour de Francehåll er till eran skit, vi prioriterar hellreatt skriva så feta texter att dom ger oss slida från heta tjejerhah, byter sida på demotapet jag freestylar tillom du inte redan fattat det är prispallen minjag och jeppe spottar det smutsigt som afrikaners dricksvattenoch lämnar dig med rödpunktsikten rätt i nyllet som pakistaniers tilakermannen, vi är dom nya gamla rävarnadu kan ge dig fan på att vi har stort självförtroendenär vi slåss med ungdomar har vi så mycket kraft i nävarnaatt dom hamnar i koma och vaknar upp på äldreboendeilla kan tyckas, men tro mig, sämre blir detnär jeppe tar jobb där och knycker dina medecinerstapplar hem till dig, maler ner dina barn i ett matpaketserverar och frågar "hur smakar det" av ren artighetrappmässigt är vi som en dyr HD-tvmedan du är en grammofon som inte gillar nymodigheteroch om ni tycker den liknelsen var långdragenstampar vi på din ryggrad tills den liknar märket på en Volkswagenså du får krosskador tills du ligger och ojjar på gatanglöm volkswagenmärke, för när vi kommer tillbakahar vi hyrt in en hel jävla marschorkester som kommer stampaner dig till den grad att lasarettet förväxlar dig med tacoresterleder gamla över gatan och säger på skämt "tack för hjälpen"och ger sen den förvirrade stackaren en spark på käftenvi cruisar i en chevy impala, fyller spliffen med rökaoch lever livet likt alla andra som inte är dödafan jeppe, nu var det nära att jag krocka din Chev, för det där var det konstigaste försök till en punchline jag nånsin har settoch snälla dra er inte från att säga "fan det här var inte bra"för ni har rätt att tycka vad ni vill som dawit isaakså om ni inte tycker att texten är "jättenice :P"fylls ni med fler skotthål än antalet flugor på en somalie dränkt i bajsdrar rader om interna skämt och tänder min splifffan, det va kul när app och ray lurade ch1ll att ray är rasisteller vänta, det stämmer ju visst..skyll på jeppe, jag ville inte säga det härmen hos ray är negrer som frukt för dom hänger i trädoch sprattlar med benen som om dom fallit i en isvaknär han skrattar och sparkar undan pallen med ett "YII-HAA"no offence till nattkrig och ch1ll menhade punchlines illustrerats genom höga växterskulle era se ut som en liten vandrande pinnemedan mina hade varit som den i "Jack och bönstjälken"App den ökände såg till att din lycka blev till ångestför jag har alltid full koll som nykterhetskontrolleroch eftersom det nu blivit så viktigt med lagar om sakenså kan väl pontén och dom dra till somalia och jaga pirater?mmh, övertyga dom med lite acta och ipred..jävla fittnyllen