Tical-Sagan om knarkaren [missa inte! Lagt tid på denna,story telling]
Har lite tid över, så ville försöka skriva story telling. Läs igenom & säg vad ni tycker för jag tycker detta är en av det bättre jag gjort :)
Allt började med att tända spliff sen började du festa vilt & testa vit får dig att betala 1500 för nästa hit till slut får jag hela din lön för veckans tripp för det är vad dom flesta vill att testa karusell på tivolit Istället för att kräka sprit har du nu börjat spruta skit Allt gick från dag till natt, vardag till helg från månadslön till att sälja dig själv Så du sitter hemma, meckar en femma med papper & penna smider du detta
Sticka till mötesplats rätt som det är det en öde park shit, måste va lugna. måste röka knark meckar snabbt, annars kommer dom döda mig Okej, klart. kollar efter snutar & civila check,nu skulle jag tuta efter bilar tre svarta escalade kommer nu hoppas fan denna dealen håller nu för annars kommer jag va värsta shonne brud Och jag pallar inte gå tillbaka till ruta ett Så jag måste kunna veta om knarket säljs Och jag måste kunna ha snacket rätt Måste vara tuff, får inte verka snäll Annars blir det bakluckan i en taxi hem
Så nu har denna grabben gått från knarkaren till chef, räknar sedlarna & testar hädare leker ledare & bränner femman i holken känner sig hemma bland folken.. som är kriminella tjuvar & våldtäksmän Ber folk dra & hålla sin käft stängd Så mycket knark att folk undrar om inte hjärnan har sprängts än Ingen nolla längre, han lever stort hänger med trevligt folk, men ändå leker tuff för grabben är största pjäsen i spelet bluff tills han tar läpparna runt pipa & drar ett hastigt bloss detta är starkare än knatch förståss & tyvärr så nu Är grabben fast för gott, så nu är historian slut Killen fick nog och tog skit snöret & han hängde sig i stupröret
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|