Daavd - Sprit i såren Varje gång jag lägger mig, känner jag tomheten smyger framEn kall vind som ger mig gåshud inprincip varje nattIngen att hålla om, ingen som är där och bryr sig omhur jag mår, eller vilket håll, mitt liv kommer att vända åtmen ändå, håller jag hoppet uppe och förväntar migatt någon dag kommer det en som aldrig lämnar migdu bruden, om du finns där ute, jag kan göra dina flätor i håretäven följa och shoppa och säga vad som passar bäst på digdet är dom här tankarna som gör att jag aldrig soveratt det svider i hjärtat som det är med sprit jag vaddar sårennär jag lika blottar mig, kan jag erkänna, är inte den bästa sonenhar trott att allt skit jag har gjort ska försvinna i intet med årenglider i min bil som vanligt och funderar över skiten som händer runt mig i detta som alla kallar livet tankarna går varje gång, "undra va som skulle hända om jag väjde och körde ner i diket i hundratio blås" det vet ingen, men tankarna gör mig fundersam hitils verkar det som att dom goda tankarna har segrat