kekke - allting faller på plats men var ska jag landa nånstanns..
har länge känt mig ensam, men nu tar det slut musiken korsa våra vägar,nu är det jag och du å jag känner att det känns bätte för varje gång vi snackar båda på samma nivå,båda vet nog vad det handlar om kan prata om kompisar,annat å hur vi båda diggar samma sång visar varandras musik å ger en hjälpande hand på samma gång
visst känns det bra att ha hittat nån att hålla om vi två i en bubbla resten av världen kan vi trolla bort jag känner det på mig, så jag väntar vid telefonen på att du ska ringa eller messa snart så allt kommer kännas jätte bra,för dina ord får mig att tro, att vi två kan bli något stort
känner efter du med baby,visst känns det riktigt soft vi e trygga med oss även fast vår ålderskillnad folk viskar om.. har alltid tänkt vägen i livet, den springer jag själv å fattar inte hur en tjej som du gillar en kille som mig men ni springer du med mig,du ger mer spring i benen får se hur länge du vill men jag tror på oss hoppas du vet det när jag ser dig, känner att saker faller på plats samtidigt som.. jag svävar på moln å vet inte var jag kommer att landa nånstanns
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|