Jungsub - Sluta Leva
kvällssession.
när jag tänker efter.. vad har jag gjort bra? hoppa eller inte? det är ett stort val men jag väljer att stanna, vinden kanske vänder kärlek och lycka, ingenting som jag känner! klart jag mår dåligt, när jag inte mår bra jag vinglar omkring och kan inte stå rakt! mellan döden och livet, det är ett svårt val för jag har mått såhär dåligt, i flera årtal! tänk att gå rakt, le och skratta men enda saken jag är bra på, det är att falla falla ner på marken, för jag inte orkar stå lyckan finns där, men hur ska jag komma åt? den är utom mitt syne, det är väldigt långt bort! första dagen i skolan, känns som jag omkom! skrattet en dag och det fick mig att chockas men om det inte blir fler, fan jag springer och hoppar ner för stupet, säg till om ni saknar mig för som jag mår nu kommer jag inte klara mig klart att jag tjatar det är ingen som lyssnar faller på en vindpust.. och vinden har tystnat! livet är en spel jag har ramlat av för skiten jag har levt, det var aldrig bra tänk om jag en gång, har kunnat segra men jag lever här och vill Sluta leva...
krystat här och där, det vet jag. stavfel bjuder jag också på
KOMMENTERA!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
|