Rim på rim
Skrev av mig jao! Creds Peaace!
Man föds till ett helvete, säg mig varför Man lever i ett helvete, säg mig varför Man dör i ett helvete, säg mig varför När man är död är man i himlen, snälla låt mig dö
Är detta livet, man lever knappt Går runt och är död, inte ser en för att För den man är, utan för den man borde va Platsen i samhället där du föralltid stannar kvar Man ser jorden som ett helvete, när det känns som mest När döden känns bäst, när det bräns som värst Ångest, misslyckat personlighetstest, vad kommer härnäst Döden är en efterfest, eller mer som segerfest Sista hjärtslaget en målgest som sårar flest Allt är pest, fantasi är idioti Ett falskt paradis, självplågeri, nåt så orelativt En ask med hyckleri, och nostalgi i parodi Vad tänker vi, dröm dig bort, sen tillbaks till verkligheten, jippie Gå i terapi, tro på psykologi, fuck det är bara massa skit
Tillbaks till mitt gamla jag, nej jag är inte intresserad Alla minnen jag raderat och skiten jag presterat En garanterad detaljerad bild av en kinda' prostituerad, feljusterad Isolerad, deprimerad, trakasserad, felplacerad Vill inte leva mera, ta steget upp mot pärleporten Självmord eller mördad själ, läs obduktionsrapporten Kommer inte klara mig, fan vad jag hatar mig Ratar dig och säger nej, för en jävla skitgrej Det blir ett jävla ståhej och jag kommer tillbaka Över skador jag förorsakat och för alltid hatad In och ut på anstalt, även nästa anhalt Alltid hög alkoholhalt, ingen idealgestalt Känslokall framförallt, sårat er tusenfallt fångvårdsanstalt, fram och tillbaka till droger Sen blir det socialen, bland fuckade psykologer
Jag har flyttat nu, ska jag satsa på min karriär Ensam visionör, fan, ska jag stanna här I min egna atmosvär, vad det nu innebär Instängd, impopulär och knappast familjekär Blir inte klok på det här, vad är rätt och fel Fel definierar jag mitt sätt att se Mitt skådespel som gör att jag får frispel på skiten En andel i mitt liv, är en nackdel i livet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|