Entertainment - Baby, minns du? (nyyyyyyy) Jo, gjorde en vers till... Tyck till. Eller något..Baby, kommer du ihåg? Tiden-tiden vi var tvådå vi kunde älska, men vi kunde hata likasåJag minns den tiden, då vi kunde pratadå vi kunde älska, då vi gjorde allt, vi var underbaraingen skulle någonsin få ställa sig uppOch påstå nåt annat bara för att känna sig tuffdet var bara du och jag mot världenOch inte en ända jävel kunde stoppa vår kärlekFör vi var allt för varandra, inget annat betyddedå vi sket totalt i vad dom andra sa och tyckteMen det släppte sen, dina tankar satts i ett fängelsejag var idioten som skapade ett helvete..... Jag var en jävla idiotsom inte ens lät killen mittemot (titta på dig)Snälla titta på mig, jag har varit dum i huvetOch sedan länge var vi inte mer två turturduvorJag ville vara ditt alltså jävla starkt att jag pajade alltBaby, kommer du ihåg? Snälla, minns mig som den jag var då du pekade ut karlavagnen på himlen..Baby, minns du då vi stirrade på himlendå vi tittade på filmer, tog min hand och tryckte dig intill mig?då du kysste mig, så vackert, så mjuktdå jag önskade att kyssen aldrig-aldrig tar slutDu var hon som var finast i världen..Och killen som vill ha dig, han sliter förgävesFör du är bättre än dom, finns inte någon som förtjänar digInte en ända jävel kan mätas med dig!baby, Du var så vacker, så gladvi skejtade på regnbågen, men jag ramlade avbaby, minns du? Vi var det finaste i världenoch att hitta din kärlek kan jag titta mig i stjärnan efterFör du var allt som fanns i mitt livoch om du säger något annat så snackar du skitBaby, kommer du ihåg? Snälla minns migBaby minns mig, snälla baby, minns mig