Det är du inte jag
Folk säger alltid det är inte du, det är jag för att inte skada den andras känslor så klart men du sa i inledningen av vårat förhållande att du tycker om ärlighet så nu ska jag vara så ärlig som man kan va Du var oemotståndlig i början med tutar större än gröna lundar började runka i skymundan när jag fick reda första hand att du inte kunde knulla Alla som gick i din väg hamnade i trans du var populär, finare än en thailändsk ö värld om Tyra Banks stod bredvid dig skulle man inte ens se att hon var där Jag älskade dig, skulle ha sålt min själ till djävulen bara du inte förändrades men efter några år gick det utför som en tår Du kanske sa rätt sak lite då och då men det var inte tillräckligt för nån som hade älskat dig så hårt Jag kände mig som ett fån spelade alltid samma låt, för det fanns inget annat att lyssna på Du var vuxen men så jävla omogen du skröt, ljög och var allmänt trög, inte konstigt att jag var otrogen Jag vänsterprasslade, med flickor som var starkare kanske inte vackrare men vi kallade dig stackare Dom fattade, varför jag hade dissat dig dom hade gjort likadant, dissat sin pojkvän Vi förstod, du var en kändis nu, kunde aldrig bli likadan men vi stannade under stan för vi hoppades att du skulle komma tillbaks
Vi är kändiskapets barn som alltid känner ett fett utanförskap vi bryr oss inte om hur du ser ut, vi lyssnar på luften som kommer ut ur din mun är den sjuk? är den tung? är den mjuk? är den dum? Det är lugnt, kan du rappa hör du hemma i underjordens hiphop rum
Jag skulle verkligen uppskatta kritik. Och jag behöver hjälp med hur jag ska sluta texten Have fun with it
You keep believing, I'll keep evolving
|