Hundsim - Misogyni (Kvinnohat)
Okej för att jag precis fått ny flickvän och att hon är underbar, men vissa kräk därute gör sig väl påminda om och om igen och låter mig inte vila från att tänka på dom... Nåväl, de får som de vill, visst fan tänker jag på dom. Och visst fan inspirerar det till stordåd, får se om det blir nån refräng på detta- men här har vi iaf 32 rader!;-------------------- miisooogyni, kallas det när-man-hatar-kvinnor men-undra-fan-på att man gör det, för ni är bäst på att vara fittor ()skadade små flickor, som bjuder ut och suger kuk så klart att luder som du, ska buas ut och skjutas nu ni borde lämnas utomhus, när det det är kallt- och snön faller, tungt för det är kaos i min hjärna, men för er är allting lugnt och det är klart som fan det är det, för ni saknar ju fan hjärnor "och jag hatar hela världen", NEJ- jag hatar bara kräken ()så till mina ex, hej-här bjuder jag på hälsningar blotta tanken på er, ger mig fan kväljningar ()jag spyr inombords, när jag tänker på vår tid, ihop och jag blev tillsammans med dig, för jag var en idiot men jag har mognat lite nu,()men kommer göra det igen kommer bli tillsammans med nåt, pucko- och sedan ångra mig du var det vackrare valet, men jag hatar den dagen som du blev min- och jag, vill bara sparka dig i magen jag vill sparka allt jag orkar, och sedan göra det igen om jag skulle kommit undan med, det skulle jag mördat dig ikväll jag skulle sparka dig i fittan, men det skulle knappast märkas för i din slappa fitta, skulle knappast sparkar kännas era känslolösa kräk, ni duger bara till att knulla, med och jag behöver inte er, det är bara att runka mer så slipper jag känna, att jag behöver en brud "och jag vill inte tänka på, att ni berörde min kuk" och kanske jag har fel i hjärnan,()men ni bär fan på flera och kanske inte jag är värd er, men ni är inte värda att leva så hur fan har jag stått ut, med- lögner från er tjejer när jag fattat-för-länge-sen, att man inte köper det ni säger och när ni stöter på ens vänner, då har det gått för långt och brudar verkar tänka- "gotta, catch them all" som pokémon och ni är bara offer som, borde skjutas eller spöas för när ni tror att allt är över, fyller kukar era rövar
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
hatar kvinnor, trodde du älskade kvinnor. Men jag hade kanske fel då :/
Det enda som var bra med den att du avslutar en disslåt till kvinnor med att du trycker din kuk i röven på folk. Nuff said
haha easyskanking, nej men det var sjyst rimmat denna hade varit ganska rolig på audio.
http://www.aktivdemokrati.se/
aelina LÅLeasyskanking å andra sidan sa jag aldrig att det var MIN kuk som skulle in i röva' :))) nuf saidRenegadeHard det ska bli audio! lär hamna på min kommande netplaymixtapeepwhatever betitlad Jag Har Fel I Hjärnan (kom ihåg vart ni hörde det först) CHÄCKA-BLAOW
Men kolla'rååååe, kommentera'råååe
Tråden e tillbaka med refrängen jag skrvit till hans låt!. Och nej, jag hatar inte kvinnor!Refrängen Misogyni, är en extreme hat/ Misogyni, som att få varm vattnet från en fat/ Så slutar va en lat och ta en bad/ För ni gör oss bara helt förbannad/ Sorry Hundsim. Men Jag orkade inte väntam så jag va tvungen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Å andra sidan är låten redan färdiginspelad, med min egna refräng xD
F*n också. Jag han för sent! Men skitsamma. Jag kanske ska göra remix av din låt, med min refräng! :p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snyggt skrivet
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
inte konstigt att man dissar kvinnor när man ser ut som du. Nuff said ;D
JungSb Tackar'N!Ch1ll Ja, jag är för snygg för tjeyer. Det håller jag helt klart med om! För.. Det var väl vad du menade? Sen undrar jag vart tusan du sett mig, utöver min sexiga visningsbild där jag svajar en pinne och ett hopprep över hövve' :(
Ja, jag är för snygg för tjeyer. Det håller jag helt klart med om! För.. Det var väl vad du menade? Sen undrar jag vart tusan du sett mig, utöver min sexiga visningsbild där jag svajar en pinne och ett hopprep över hövve' :( Du finns även med på min visnings bild! :)
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
hälsningar / kväljningar gillade jag, samt:
och kanske jag har fel i hjärnan,()men ni bär fan på flera och kanske inte jag är värd er, men ni är inte värda att levaresten var inget som föll mig i smaken iaf. ;>
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Aelina är så öhm, skapt med kraftig benstomme. Att dem fick använda en jätte plansch för att få med en bit av hennes överkropp. Hehehehehe
N_Jack vetifan asså, det fanns ju lite små roliga grejer som typ så klart att luder som du, ska buas ut och skjutas nu och när ni stöter på ens vänner, då har det gått för långt och brudar verkar tänka- "gotta, catch them all" som pokémon men resten är skit rent ut sagt, har du tänkt tanken att bli bög?det kan nog vara en utväg för dig, jag har ingen aning.lycka till JNLrapper P18 hahah en av de sämsta refrängerna någonsin Refrängen Misogyni, är en extreme hat/ Misogyni, som att få varm vattnet från en fat/ Så slutar va en lat och ta en bad/ För ni gör oss bara helt förbannad/ nice flow hahahahahahah sopa
My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life. <br>