Digerdöden - Anorexia
denna låt skrev jag till en tjej som lider av anorexia och bullemi läs och lämna gärna en kommentar vad jag kan förbättra .. peace
du är posetiv i alla lägen du kommer bli frisk står det i sägen när du mår dåligt mår jag lika så snälla gumman sök hjälp ändå så du blir frisk någon gång även fast det känns som att vägen är lång anorixi bullemi allt vad det kallas snälla gud jag ber, låt henne förvandlas så hon blir normal igen snälla gud underkänn inte denna bön,som jag ber för då kanske det är försent du betyder så mycket mer en vad du förstår när jag tänker på dina problem fäller jag en tår du lovade mig att inte skära dig så djupt men du gjorde det, detta måste ta slut ---------------------------------------- lilla gumman du måste tänka framåt nu du kommer bli frisk tillslut jag finns här vid din sida varje dag jag finns med dig till ditt sista andetag ----------------------------------------- jag vet att att du har det svårt jag vet att det kanske inte hjälper med denna låt jag säger med handen på hjärtat att du kommer bli frisk lita på mig jag tar aldrig en sån risk tro på mig alla när jag säger detta att sjukdommar som denna är inte lätta Jag kommer finnas här för dig dag som natt lita på mig har jag sagt tänk på allt bra som kommer hända senare livet snälla gumman våga ta det klivet du kommer må bra i slutet av dagen anorexian du kommer besegra det är huvudsaken men en annan dag när solen är på toppen och månen ligger nånstans på botten du ska bara veta en sak jag älskar dig idag även fast du inte mår så bra-------------------------------------- lilla gumman du måste tänka framåt nu du kommer bli frisk tillslut jag finns här vid din sida varje dag jag finns med dig till ditt sista andetag ---------------------------------------
Varje dag är framtidens historia.
|