TjippY - Lord Negativ
Ny text. Kan hända att jag ändrar något innan inspelning. Kommentera duktigt!
- - - - - -
Jag är den där jäveln som dom flesta undviker Tjurig, ogästvänlig, sliten och hundbiten Jag smyger runt i området i säckiga kläder Och visar fingret till dig, din äckliga jävel Jag skiter i vad du säger, för du har alltid fel Även om det är genomtänkt, jag är en enda stor antites Du lyssnar på TjippY, som kan rita en klotrund fyrkant Och jag är vad jag är – ett utstött psykfall Som är drabbad av kroniska sömnsvackor Bor i kloakerna med en clown och några sköldpaddor Jag är misslyckad, som ett ensamt nakenbad Som inte har ett skit förutom sin galenskap En punchline från mig kan vara en rumpspark Som får ditt hjärta å härma en technolåts trumtakt Jag kan spela in låtar exakt hela dan Men nu ska jag gå och sniffa senapsgas
”Vem är den där jäveln?” Namnet var Hannes Som laddar och slår hela landet i skallen ”Vem fan är du?” Jag är Lord Negativ Som hemsöker dig nu och även i ditt nästa liv
Jag sitter med spasmer för min feta ångest Sen flippar jag ut och dödar dig med en eltandborste Du är precis som James Bond, en levande måltavla Och jag ska tvångsmata dig med din egna lårkaka Du är ungefär lika fet – som Mini Lätta Men jag är som en kaka gjort enbart på chili peppar Visst är jag arrogant, tillbakalutad och avkopplad Säger bring it on bitches, innan jag frontalkrockar Lämnar allt i rykande rester och aska Sätter mig och dricker flytande känsler på flaska Jag är den sjuka jäveln som fixar askungen fastbunden Ber henne be till Gud innan hon blir halshuggen Jag ger absolut ingen någon andra chans Jag krossar varenda jävel med en pansarvagn Jag ska spruta ut mina rader så du får häcken full Nuff said! Puss och stjärteknull mitt hjärtegull
”Vem är den där jäveln?” Namnet var Hannes Som laddar och slår hela landet i skallen ”Vem fan är du?” Jag är Lord Negativ Som hemsöker dig nu och även i ditt nästa liv
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|