tical - 20 nonsens rader om dig?
Såklart ni kallar mig för Tical... Tiicaal Jag tar dig & drar ner dig, som friiittfaaall brunt,grönt eller vit. jag tar all ditt knark & klart du blir skjuten om du står på min mark har tagit knark, ser bara svart, som en blind man krockar ditt ansikte med mina blodiga nävar & sliter dig i stycken, som tokiga rävar snor dina barn & matar dom med varm tjära sen kickar dom i magen tills dom får tarm smärta & jag döda en kille igår bara för att han satt för nära Buga & bocka, skrattade & sa tack för äran: att få knulla din brud, slå dina barn & sno dina pengar ringde till och med snuten & sa att du odlar det gröna så sluta nu att göra en höna av en fjäder något att bli sur över? Att jag gömde mitt hash i dina kläder när du skulle till pissprovet? Och om du fick ordet, nämner du INGET om styck mordet för det va du som skrek: Stick ludret! Stick ludret & jag stack ludret, rakt in i magen & tänkte direkt på keffat liv: Skit i lagen
Spoiler Im shootin' baby's! No if, ands or maybes
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|