Jungsub - Mitt Samvete
KOMMENTERA !
Meningen med livet är att alltid vara glad men skiten vände runt och det är alltid samma sak gammalt tjat, och jag ramlar av jag minns inte tid då jag blev kallad bra! mår inte bra , jag tjatar och tjatar klart som fan jag mår skit, jag är hatad av saknad! vaknar på dagen, är helt kallsvettig, lever i blocket, en liten anteckning och jag saknar tider, jag hatar livet och det jag vill få ut fan det har jag skrivet! jag vill gärna dö, fast alla kommer dö en dag skuggan och jag, skuggan har ett övertag! han rycker ner mig, så jag fastnar i skiten så att visa min känsla, jag rappar på beatet, insidan är mörk som dödens tider så fatta hur det är, jag är övergiven!
Vänd dig om, om du nånsin har saknat mig Om du är ärlig, och inte vill skada mig. eller hata mig, men jag vill inte mera skolan är skit, jag VAR intresserad! nu är jag mest dyster, kanske utmattad för som det är nu så blir jag utskrattad! utav flera stycken, som jag har kallat vänner så sätt dig som mig, att se hur Kalle känner! jag har sänkts ner, men kanske inte botten? ska fortsätta kämpa, och inte tappa hoppet! om kärlek och vänskap, som varar förevigt men jag har en poäng då att livet saknar mening! lever nu livet, lever på ödets grund och lever och längtar, längtar på dödens stund! som det är nu har jag längtan om hoppet för att någon gång ha känslan, att känna mig toppen!
Dödens port är öppen, så jag hoppar in så fatta hur det är, att alltid komma sist jag somnar in, och saknar min bror blir aldrig samma sak, så jag hatar att tro! life is a bitch, min bitch är den sämsta så många slag i magen så jag har ingen känsla eller kanske en, det är magkänslan.. jag är riktigt ledsen, och jag är kvarlämnad det är samma sak, vart i alla år texter om livet och om gamla sår så fuck it jag sörjer, jag vill leva bra har tusen jävla frågor men vill inte leta svar inte leva kvar, då skiten bara hatar när jag var liten, det är livet jag har saknat Livet i lyx, så ge mig andelen?! det jag har skrivit, det är mitt samvete!
stavfel och särskrivningar bjuder jag på, skriv utförlig kritik är ni söta
/ jungsub <3
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
|