I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nybörjare, kritik?

Vår Hiphop - Lyricism

   

2009-04-02 21:24

Nybörjare, kritik?

Tjenare!

Har precis börjat skriva lite texter och sånt för att jag ska köpa mig mic och sånt inom snar framtid för rapp. Och nu skulle jag uppskatta lite kritik, tips, negativt, positivt till min första text jag någonsin skrivit. :)!




REFRÄNG: Hur fan kunde det bli så här? vi var som menade för varandra, men istället så väljer vi att sabba för varandra. x2


Du är min första äka kärlek, den första jag kände nåt för.
Den här så kallade kärlekshistorian började med ett hej och gick fort över till jag älskar dig.


REFRÄNG


Samtidigt som jag gick och tänkte; det ska bli du och jag en dag, så hade du en annan i dina drömmar
Det var du som löste mina problem, gjorde min dag och fick mig att vara glad.


REFRÄNG



Då den dagen kom, jag skulle berätta mina känslor för dig jag fick ett svar tillbaka på flera fucking rader, och när jag kom till slutet av din text så var inte mitt namn, hon hade skickat fel och där trodde jag att det tog slut


REFRÄNG



men ändå gav jag inte upp hoppet, återigen hade jag min tanke att det skulle bli hon och jag en dag, o så en dag så säger hon det jag alltid strävat efter.

Jag är kär i dig, o för första gången på flera år så känner jag mig levenade, jag kände mig vid liv, du gav mig ett nytt perspektiv på mitt liv


REFRÄNG


Förlåt mig för allt jag har gjort, för att jag gett dig ett helvete och sårat dig, du kommer altid att ha en plats i mitt hjärta.

Jag älskar dig!