I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2009-03-31 01:32

skrytrim

Dubbla rim på två rader mig i studion på två kanaler, på den ena skriker jag bara massaker massaker//
RH är outlaw som över lagen, hör du inga roliga eller klyftiga rader varför ändrade då din brud sin status på fejsbok till upptagen//
hörde jag inte din senaste demo så vart det för att hade gaaaaalet viktigare saker för mig som att lyssna i snäckor efter havet//
ROAR vad det kurrar i magen be like eat a rapper och tugga mig i hans chain bara för att jag ville ha guld fronts istället för amalgamet//
Zooomg örnen har landat kan beskrivas bäst som när mitt förnuft möter överjaget//
eller som ljudet när örnens klor går igenom mcs som är i fosterstadiet//
URSÄKTA jag hörde inte vart du sa killen, jag var upptagen med att pilla bort resterna av dig under min nagel//

Glöm det jag har skrivet innan är nu en ny man, alltid med ett överhand vill du upp till nivån så får du väl greppa en mic i varje hand//
för jag är oldschool som bandana band du är oldschool för du ser ut som apan i Electric Banana Band//
du finner mig inte utanför ICA i Uppsala och be like "hej vill du köpa mitt demo band"//
"som heter illegal copywrites" glider förbi dig som en swagger med hela jävla kappsäcken full av bragginwrites//
tar upp ett par call-outs kan du svara Hmnnn you JUST MIGHT eller kid du kanske är all hype//
hoppas att du inte tror att jag syftade på prewrites för jag är off the dome som open mic påstå nått annat och jag kommer jaga dig i 8 mile//

RenegadeHard kränger mer hårdvara än amfetamin pundarna som var här igår//
på min fritid pimpar jag A-lagare med att slinga deras gråa hår förutom en lillkille som ville ha en shave så i nacken lämnade jag initialerna MVH//
dina rim är slang och ren måfå som du kickar när det är karaokekväll på Crazy Horse//
inga genvägar jag går rakt på//
framåt och trampar på dina tår för jag påstår//
att du inte kan släppa fet skit även om jag sparkar upp hela ditt jävla rövhål//
innan jag lämnade dig i plågor så lämnade jag en lapp på ditt rövhål "under arbete pågor"//
när jag talar stannar blixten kvar i sitt åskmoln när du talar fäller Notorious Big i sin grav en tår//
battla dig känns så igår, så jag går herrå//

http://www.aktivdemokrati.se/