Studs "sopkrisen förvärras "som" stockholm" Sopkrisen förvärras, "som" stockholm// Såklart ni har ju hört om john blond// När våra domare är killerzteve// Och stockholm förlorar dess stil// En till domare spades joola// Bajtar många fler än en papegoja// Har inga klagomål men sopor i stockholm// Så klart vi är ju för fan byggda på sopor!// Sellish Göran Persson rånar banker, hans ursäkt är att han hör tupac i huvudet Göran persson rånar banker och skyller på döda Låt dem vara döda sluta gå och söka Göran som va hedlig och följer lagen Men blir han en som döljer skumma saker i garagen Tupac lever i oss alla han gör så ingen snubbe tjallar Han gör så vilken jävla gubbe som helst pallar Råna alla banker och håller kvar brotten Han vill tas på allvar som idrotten Jafari Vinst eller Förlust? Det var förlust vid vinst i amerikanernas besegring Av förtrycket och tyranniet i talibanernas regering Mord idag igen i detta numera saboterade fosterland Allt för makt i jänkarnas kamouflerade storhetskamp En kombination av konspiration och komplikation En maktelit av rassesvin med strategi för domination Hela kriget var ett brott som bestod av besvikelse Och deras fattiga kamp är nu i behov av berikelse Seban dagens löp, "välj Jim Carrey till president" och nu står det att George Bush är Usamas bästa vän kolla längre och du finner dagens sport häcklöppning har blivit lättare, då häckarna tagits bort res österut, upplev tortyr och djurslagsmål medan dem i väst, har hittat en ny djuphavsål ser en ny diet, äter inte fast jag har ont i magen skriver en fråga som täcker hela sidan, men när är finalen? Gussti Frias för våldtäkt - trots dna-bevis Ur mörkret ses en man komma fram, han doftar bajs, En homofil sodomit som Oscar Wilde, En våldtäktsman, allt annat än omtänksam Förgriper sig på allt och slampan är ett säkert offer Hennes försök till motstånd liknar Titanic, går ej i hamn Hon säger; "Dra åt skogen som i blair witch projekt" Men allt förjäves, Han är i ditt hus ikväll... en mänsklig version av Lucifer. csky Moderaterna sänker Alfakassan. We got shit poleticians trynna fuck up our life/ F..f.fredrik Reinfeldt that fuck is no nice/ they kick the poor folks that is trynna get up/ how can you stand up and say it aint fucked up/ we got the average chumps doin' burglary or supm/ and the people of sweden are just gettin' dummer and dummer/ all the pressure from the US keeps buildin up/ thats why I stand up and say FUCK YOU CUSS/ Djureri "Battle på internetsida slutade illa" ..någon kallade "djuret" för "fitta" och utan att blinka hotade Johan (Djureri) folk i tävlingen med en kula i kistan sen framkallades alltifrån Alias och Lunarstormbilder till vart den "spydigas" familj husvagnssemestrar, vid ankomsten hos offret tog den huvudmisstänkta ut en beretta, började skjuta och med ett leende face sa han: "Jag lurades inte, jag står för mitt ord".. sen tog han fram en snus ur sin ficka och sa kaxigt: "Jag ville bara visa dig hur man ska rimma" App "POPULÄRA HIPHOPSITEN WHOA.NU FÖRBJUDER KOMPISPROPS; FEGON I TÅRAR" Nej, du läste inte fel, det har äntligen hänt! nu kan man läsa annan credd i en text än "mina vänner är bäst!" tiden för gamla rävar är slut, och det enda ni jävlar fått ut av er kära kultur var att lära er hur man äter en kuk för även om era moderatorvänner sliter med konservatortjänster får ni hädanefter hålla er till SANNING i kommentatorsfältet men jag känner mig inkonsekvent, för när hemsidans heliga lag trätt ur kraft är vi typ...fyra medlemmar kvar...