Hannes-Död åt våldtäcktsmän och pedofiler
En liten text jags krev förra året
hur kan det komma sig att år 2009 händer detta en tjej på väg hem för att sin glädje berätta hon har varit på fest hos sin bästa vän det som händer sen är den verkliga sanningen tre män följer efter henne och slår henne ned vad får dessa människor att inte reagera då hon ber våldt'äckten är ett faktum och de går där ifrån hon har ett sår som gör ont vill gå ifrån dessa män blir åtalade och får följande dom iochmed att hon var onykter så vänder de om de tar männens parti och säger detta du får skylla dig själv ditt onyktra hjärta¨ om man frågar mig så skall männen utvisas vi är för menlösa för att kunna visas om man frågar mig så skall männen utvisas vi är för menlösa för att kunna visas
jag fattar inte att vi 2008 säger detta en flicka på väg hem för att gläjde berätta våltas och får ett sår för livet de männen borde dödas det är väll ganska givet
det är lika svårt att förstå då detta händer mig inbrotstjuven halkar på min trappa men säg mig hur kan det bli mitt fel då han försökte göra inbrott kan jag eg försvara min egendom om smått och gott vårat lagsystem är ganska speciellt som så vi frikänner mördare och l¨åter dem gå det värsta som finns är då barn utsätts pedofiler söker kontakter genom vårat nätvärk detta smärtar mig otroligt i bröstet hur kan vi tillåta detta ske de söker tröst sen barnen mår dåligt det verkar som ingen ser sätt dem i ett fängelse häng dem så finns de ej mer för det finns en viss brotts hirarki i fängelsen det som hände för länge sen drunknar ej i mängden för det finns en viss brotts hirarki i fängelsen det som hände för länge sen drunknar ej i mängden
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|