Begge - för med lagliga droger kan dom inte ha mig på spåret..
jag e den som med tårar på kinden somnar till filmen borta med vinden
klockan den ringer vaknar upp å sneglar kortvarigt med blicken på klockan som ringer snör den i väggen och ångrar det inte för om morsan frågar behöver jag bara låtsas som inget..
så jag somnar om som ingenting å ligger still nån timme till
mamma ringer å ska tjata skiter i å svara men då hon ringer tillbaka jag svarar "jag e skinande vaken, men har inte tiden att prata" *klick* å jag glider tillbaka in i drömmen å fullständigt skiter i att vakna som nuförtiden har blivit till en vana..
vaknar upp av mig själv går å duschar som jämt..
får ångest över min spegelbild önskar att du kunde ge mig din så kan jag ge dig min så ska du få se vilken jävla kropp jag lever i..
förkrossad som alltid i förhoppningar om att kankske ha tappat ett par kilon till sedan ni..eller vi sågs sist
går upp till mitt rum å tar fram en sån katalog som e fylld av bilder på de horor jag tvingas gått med alla år .. å meckar sönder katalogjäveln!..
kör bara på lagliga droger så jag njuter jag av ruset, och av vinden som drar mig i håret när jag står där väntades på bussen med älsklingen å pussas på mina lagliga droger behöver inte noja över att snuten ska ha mig på spåret.. för det e lagliga droger..
jag anländer till skolan stenad som en syndare sista lektionen har börjat, men jag ler som om jag brydde mig..?
när allt jag vill är att skynda hem mixa ihop mina örter och synda igen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|