I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2009-03-22 07:32

Animal rap

Jag är half man half amazing med mer attityd än republikanska amerikaner på krigsstig som vill införa demokrati//
vi kan väl göra en collab du och jag för jag vill så gärna vara djuret i djureri//
och du kanske till och med kan vara .....pricken över mitt i//
som jag skriver i finstil som frambringar en avundsjuk bögmin//
och kan du inte läsa min storhet så är det för att du ännu inte har lärt dig skrivstil//
jag är en sjuk jävel som krossar rutor bara för att få åka polisbil och kallar det för livstil//
om du börjar röka och kröka så kanske kan även du hänga med oss i gatans Champions League//
säger att du är bäst här o allt, mannen ta på dig din thinking cap innan du spår du din egen storhet med hjälp av astrologi//
Djureri är det rim kluveri du sysslar med eller är det kanske ren och skär rim lureri//
djureri undrar vilket djur det må vara måste vara en mygga för stinget i dina punches frambringar bara en lättare allergi//
Djureri undrar vilket djur det må vara med tanken på dom enorma tårarna denna text ger dig så måste det lätt vara en krokodil//
och du är inte fet mannen trodde du att publiken var i eufori jag säger bara dra upp magtröjan din imbacill//
Djureri the drama queen coming to a city near you guaranteed to bring hysteri//
mannen om du är fet så är jag ditt antitoxin, ditt efedrin//
din inspirations källas elixir, dina metoders tai chi//
med mig nära till hands kommer din penna aldrig famla i mörkret igen, för mina tankar kan upplysa och expandera din stig//
kretsar över ditt huvud och inom sinom tid, kommer du förstå att gud inte vilade på sjunde dagen han hade faktiskt panik//
för det gick upp för honom att Djureri i noaks arken skulle skapa ramaskri//
så nu förstå du att ingenting är heligt förutom RenegadeHard den killen är en jävla monarki//
jag ger mig själv örfilar bara för att jag glömde benämna mitt eget namn innan ett plus stil, jag är bara så fucking mean, knahmean//



Inget illa menat Djureri du är tight som fan mannen behövde ett namn att rimma på bara....

http://www.aktivdemokrati.se/