Digerdöden - får allt sagt
denna text är väldigt depp och jag klagar jag vet men jag skrev denna för ett bra tag sen när jag var som mest deprimerad men hoppas att ni har nåt bra att säga om den (Y)
allting du nämnde var fullt med tvivel och ord alla dina menningar slutade med mord du trodde att du aldrig skulle kunna bli normal igen för du vittna aldrig emot dem du trodde på någon som kallades Gud du kunde inte säga ett ljud för då skulle Han vara efter dig alla frågade vad som hade hänt snälla säg hur mår du? är allt bra ? snälla berätta och du sa att allt var bra allt är lungt även fast det du bär på är tungt du ville inte berätta för någon om ditt liv för du kanske skulle förlora det med hjälp av en kniv tillslut orkade du inte och berätta allt och sa
Jag trodde på En Gud tills han försörde allt När jag behövde hans hjälp var han någon annanstans Okej jag mår dåligt nu har jag fått det sagt min panikångest går aldrig över som sagt Okej mitt liv suger, sen år 2003 fast det kommer bli bättre sa Gud i huvudentren alla mina vänner säger att det kommer bli bättre nästa år det är 2009 inget blir bättre ändå okej nu har jag fått allt sagt Digerdöden lämnar allt i otakt med vänner bakom sig men glöm inte mig jag avslutar livet med denna låt med ett Hej då...
Varje dag är framtidens historia.
|