Digerdöden- knackar på
berätta vad ni tycker om denna ^^ jag har inte döpt den men den kallas knackar på så länge ;D
Döden kommer och Döden går somliga lämnar oss och vissa består Somliga gråter och andra dom skrattar Vissa bara går omkring och ingenting fattar dom kan inte förstå att demonerna viskar i mitt öra jag försvinner in i mörkret jag vill ingenting höra när jag väl börjar skrika då börjar folk reagera när ska alla människor börja uppdatera att det händer saker i världen,som ingen annan förstår är det menningen att jag inte ska bli äldre än 16 år? många tror på tro,hopp och kärlek och om du tror på det är du med i en låsasslek allt du kunde säga var bra saker och posetiva ord som stod på lager men snälla dra dig undan döden är här han knackar på min dörr som om jag var där --------------------------------------------- allt detta hände så fort kunde ingenting göra döden knackar på min port han viskar i mitt öra det är jag på tur han inte ens bygga en försvarsmur
--------------------------------------------- han tog mig till en plats jag aldrig hade sätt och det var fan inte lätt jag var där Djävulen regerade och hade makten jag som trodde på Gud den riktiga skatten jag hade helt kommit fel kan ni inte se jag ska inte vara här döden jag ska vara där uppe och leva tills jag blir en gammal gubbe och har barn och hela rubbet kan du inte förstå jag ska vara kvar på jorden vafan döden ta till dig dom orden jag orkar fan inte detta nu detta måste ta ett slut jag tog upp en stav drog den emot döden där stog jag med mitt egna öde med mina knutna händer som livet sänder sen såg jag en blixt och jag vakna ur drömmen
Varje dag är framtidens historia.
|