Liri - Känslor från hjärtat Tja skrev en text i veckan om exakt vad jag känner!Skriv och ge mig kritik :)Vers 1 (Liri)saknar allt jag försöker förstå.allt där uppe ja ingenting går.startar mitt liv, knasa mina dar.allt jag har kvar, ja fann inga svarkänns fel för jag tappar min familj.försvinner bortåt fuckar mitt livDränker min sorg förtvivlat med sprit.ser inte ett skit. jag vill hitta dit.kämpar nu idag. för att må bra.hjälp mig ut för att jag skaleva mitt liv och inte känna hathör bara prat pallar inte tjatska klara skiten och hålla mig stark.försöker lugna ner mig men det känns likadantjag vill jag försöker fixa mitt livser allting från fel perspektivvers 2 (Liri)Super ner mig. för att glömma min sorg.själv på mitt torg. ingenting är skojjag är stressad så jag sitter här själv.ensam i mörkret och väntar på helgVännerna sviker, men jag förlåter.ingen som bryr sig när jag ligger här och gråter.åter igen snälla hjälp mig härifrånsnack bakom ryggen, känns som ett hånMeningen med livet, jag förstår inte de.tänker på skiten men jag försöker och insemina tankar jag orkar inte leva såhär.allt flyger runt i huvet när jag ligger här och svärdepremerad hela tiden så jag pallar ingentingtänker på allt, stick och försvinnsaker är inte som det ska blihjälp mig att hitta tillbaks till mitt livser ingenting allting är grått.det är alltid nått, nått jag kanse fått