I pimped my rhyme
Du finner mig ute i orten bygger en fågelholk av OCB och kastar små sten// men är alltid hemma innan sex för då är det Bolibompa på tvn// jag har ett custum-made smycke som pryder min bringa, och ser ändå ut som O.D.B// snurrar på mer huvud än nackskadade på Proaxen// och jag talar med mig själv för min Syokonsulent sa att jag inte hade några problem// är bättre än en medelperson en gång stod jag på en skateboard på ett ben// rider shotgun för jag hittar inte ens växelspaken mellan mina egna ben// gillar att rimma om fitta men jag kan inte döda den ens med en slägga beklädd i bergsten// pumpar tvål för mamma sa att man alltid ska vara hel o ren// Pimped out fresh Darins publiks nya lilla ögonsten// battla mig inte, jag lämnar onämnbara men som att palla när man är på Österlen// YEAH thats right glider runt i Uppsala och luktar kiss fyllde år igår och av mina homiez fick jag en lattevisp// drack fem cider, två redbull och tuggar nicorettegum nu är ja fan krunk// har skillz lirade nba street igår och satt en dubbel dunk ringer limp för han lägger refrängen så fet när han låter som en chipmunk// tyvärr så klarade jag inte snickra ihop en bra refräng men jag tänkte mig någonting åt detta hållet (Inlägget ändrat av spades_joola 2009-03-06 17:35:30)
http://www.aktivdemokrati.se/