KurdishKillaz - Bombs from the Middle East You already kno' whaddid iiiz... if you's a fraud, then take it as a diss.. checkit;Överdriver:Okej okej, ärligt talat jag skoja i förra dissen//Men tyckte att det räckte för att avgöra vinsten//Jag ska vara helt ärlig, du har ingen bra battle rad//Det ända du är bra på är när du sitter hemma och äter mat//Era första rim är svordom, så man hör på känslan//Och mina rader dödar, precis som fågel influensan//Ni använder rimlexikon, men ändå lyckas ni knappast//Jag menar han som knarkar kan självklart inte andas//Miwano:I don’t wanna provoke ya, or start drama like an opera//Or Oprah -but that silverchain’s short enough to choke ya!//Me? I’m flauntin’, and flossin’ a chain//,- LONG enough to adorn my abdominal brain!- // (Hahh)Hit me with ya best punchline, and I’ll strike like M. Tyson//Or meet me in the streets, and I’ll fight like M. Bison!//See, even if you lighted L’s of weed//, you can’t get- higher than my self-esteem//, - My confidence,- is common sense//, you should know by now, -Or you’re either disregardin’, or kinda dense… //paaaowww,