TjippY - Jag hatar dig
Ny text. Är själv helnöjd med den. Kommentera!
TjippY Jag hatar dig
När du skjuter folk får dom knappt brännsår Och när du sätter en diss tycks det vara självmål Ska jag battla dig? Ja det blir ju skitsvårt Särskilt när din andedräkt luktar gamla cheese balls Jag är vassare än skridskorna på värsta hockeylaget Men du är helt jävla drogad, precis som 80-talet Jag får hela ditt crew att gnälla som hundvalpar Och får ditt fejs i samma färg som fruktsallad Eller ganska grön, typ som ganjalöv Jag kommer att fortsätta rappa tills Ragnarök Och du kan bara drömma om att komma till min nivå För det är jag som gör det stort- som silikon TjippY, jag är laid back som ryggfenor Och kastar dig ut i det okända som rymdresor Att knäcka mig, hörru det blir ganska svårt För jag är hård som sten, hård som pansarplåt
Jag lutar mig tillbaka men blir nog aldrig bekväm Förrän jag lyckats att ge dig andningsbesvär Jag skulle kunna döda dig om du nu haft ett liv Och jag visar dig ingen respekt, jävla transvestit Du försöker tänka ut en rad, men det ger dig hjärnkramp Du önskar du va som jag när du ser ett stjärnfall Du tror du är smart när du kastar iväg en slängkappa Du tror du är bättre än mig, men din brud har hängpattar Folk drar undan madrassen när du övar stavhopp Du gör ett svanhopp, slår i marken, tillfälligt avbrott Jag är en rabiessmittad hundjävel med ståpäls Som sätter eld på sig själv för att va påtänd Jag får andra Mc:s att börja jobba defensivt För jag kickar bättre än engelska Premier League När jag är klar med rappare är det riktigt blodigt Och jag säger som Slipknot: People equal shit
Du tänkte dissa mig, men jag snor din flickvän För jag slår vid rätt tidpunkt – som Big Ben Jag häller i dig syra och ger din magsäck frätskador Bara för att du är uppnosig som näsapor Jag är tigern som ställde till det för dr Bombay För när jag kommer blir det farligt som i våldssex Jag fyller slitna butiker med denna fria musiken Och får folk att bli som deprimerade shia-muslimer Tack vare dina usla dissar har vi nått en gräns Där du är mer puckad än hockeykväll Jag står bakom micken och droppar massa skum shit Som får ditt ansiktsuttryck att likna en guldfisks Jag springer omkring och dissar folk slumpmässigt Och du är nästa på tur om du kallar mig för uppkäftig Jag är en jävla lustigkurre, min röst följs av skratt Med texter lika barnförbjudna som en bröllopsnatt
(Inlägget ändrat av spades_joola 2009-04-12 17:42:32)
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.
|