I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

callin out EiGhTy K -28bar-

Vår Hiphop - Lyricism

   

2009-02-26 21:43

callin out EiGhTy K -28bar-

Okej EiGhTy K eller som dina polare kallar dig A to the K//
det är dags att du bevisar att du kan skriva Essay//
leta bland dina Cypress Hill skivor så kanske du hittar en platta med mig//
eller vafan ring din tjej så kan hon berätta mer om mig//
du kan få en profil beskrivning av aina för nog alltid ser dom mig//
du läser inte mellan raderna grabben,
och ändå tror du att du kan göra samma sak som mig//
Så här får du min grej lek lite med den när du har tröttnat så ge den tillbaks till mig//

EiGhTy K skolkade ifrån svenska lektionen för att skriva sina rim men saken är ändå inte riktigt den samma//
spelningarna du körde på skolradion som borgarbrackorna kunde anamma//
själv så chillar i en annan del av köping där jag som personlig assistent knuffar ner mina vårdtagare ifrån trappor i köpvagnar//
har inte tid att slösa på folk som tror dom är fet getto för att dom firar midsommar på Öland med sina homiez i campingvagnar//
medans jag levde bland råttor och tvingade prostituerade att tvångsamma//
Kanske är det ett rop på hjälp men min socialsekreterare avböjde då mina rim var för våldsamma//


och det är nu påvisbart att min dåliga uppbyggnad av rim gör att vi går tillbaka till en totalitär stat//
jag har fingret på avtryckaren till halva världens atommissiler och ändå störtar du in i raket fart//

och säger att du bara ville ge mig en fingervisning//
låt mig indexera detta medens jag överläger om vi ska ha en ny istid//
EiGhTy du är ute på hal is //
själv står jag vid sidan och vallar min tunga för att uppnå maaaaximalt glid//
EiGhTy K jag kan se framför mig hur dina homiez räcker upp tia efter tia på sina poäng plakat för din nya tuffa bambi still//
so fresh kiddo själv kan jag bara hänvisa till mig rygg när jag säger att jag vill ha någonting med lite mer riv..i...//
ska jag träna ? vill du uppnå nått med dit liv Forrest så får du springa mil efter mil framför min automobill//
shit du trodde jag hade tappat det där när det egentligen var ett jättekliv//
det är bara att fråga Prinzen be han visa sitt underliv//
det är bättre att ha en stimma av hopp än en undermålig kil//
likaså är det svårare att rimma rakt när man är homofil//
och det är lättare att rimma om kiss och bajs och cruzin down the street i sin permobil viftandes westside gz//
suck barn av sin tid har lättare att sprida ner organismer på toapapper, när riktiga mc ritar bilder med ord som på ett staffeli//

BRING it Kid...braaap brraap

http://www.aktivdemokrati.se/