I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den första låten. Knark.

Vår Hiphop - Lyricism

   

2009-02-24 17:41

Den första låten. Knark.

Tjenare alla! Tänkte lägga upp en låt jag har skrivit. Vill påpeka att jag inte är en rappare eller någonting sånt utan jag gillar att skriva med rim. Hadde varit kul att höra vad "riktiga hiphopare" tycker om denna text och kanske har man potensial till att börja skriva låtar på riktigt. Hoppas ni gillar den första rapp texten jag har skrivit och kom med massa kritik.
(hälst konstruktiv)


Mitt liv är lite som en sil panodil, förutom klass saknar jag även stil. Jag saknar körkort så bussen tar mig fram mil efter mil helt ärligt vet jag inte vad jag duger till. Har ingen snygg brud att kolla på teve med, har häller ingen parabol som gör att man kollar på teve mer, jag låtsas att jag är tuff fast jag är igentligen en mes, anledingen att jag har vänner är häller ingen hemlighet det kallas amfetamin och gör att jag blir fin en riktig tuffing med både klass och stil.

Fast allt som är gott går ju över, nu är jag själv utan mina bröder min näsa blöder, fan äre söndag eller lördag? Jag är en sönderknullad poet som röker röka tills jag ryker på rökat antingen är jag för kåt eller för lat för att göka, Min hjärna spökar, jag hör saker ingen annan hör jag är rädd fast jag inte bör, för att rädda min kropp nu krävs tio liter smör.

Detta är mitt första bidrag, jag hoppas du blir glad, Bliru nått annat så inser jag förbannat jag är ämnad för nått annat.