Dikt - inre tankar Fick lust att skriva av mig lite :)och jag vet att jag har problemmed att sätta ut kommateckenoch punkter ^ ^All tid rinner ut ur min handflataså mycket att säga,men jag kan inteuttrycka mig alls. Livet fortsätter varandra,medans jag står vid samma tidpunkt. Fortsätter söka det jagvill finna i allt. Men allt jag söker,och allt jag finner är något som jaginte behöver alls. Att sluta andas,att sluta kännas vid kanske det är bäst att du bara lämnar mig ifred.Väntar på någonting som inte verkar hända,kollar ut genom mitt vidöppna fönster, mörkret vidsträcker sig överstadens alla hörn det enda som syns,är ett trasigt gatuljus som andlöstförsöker sträcka ut sina strålar genomdet krossade glaset. Att leva inom ensekund,att dö nästa att låta kriget ta över kasta sig över befentliga. attdö för en enda,att låta sig utnyttjas av sitt inre. att låta tankarna spridassåra sig inombords för ett tomt yttre.Kanske det är så att jag spiller tid föringenting,låter tankarna styra före,låtasig hjärntvättas av sina inre spöken,väljanågonting som får en att förstöra sitt inre,bara för att ändra sitt yttre,som egentligenbärs inombords. (Rubriken ändrad av spades_joola 2009-02-24 17:43:47)