Haaris & Wallin- Glider förbi
REF
Glider förbi, gl-glider förbi
Har vår egna stil, dunka vårt beat
Ni vet vem de snubbarna me stil
Volymen till max, yeayeah
Ni vet, de broshan med stil
Vers1
Glider in med mikrofonen i min hand tipsar dig kompis, håll din katt hårt i hand För Haaris & wallin haffar allt som e sött Ni vet hur, ni har sett det förr När du ser bort, sitter de som plåster Jo de din katt som dras med våra fötter När du rör sig sådär mjukt, shit! Hur ska ja kunna motstå hennes blick Som skriker efter min uppmärksamhet Helt rätt, lätt att de kommer slutar hett På topp och med en röd knapp som vän Upp på scen och bara ge mig fem Fingrar i luften så fixar vi resten Spelar klart och sen visar ni oss festen Inga glas som e tomma, bara mer Inte en katt, för vi behöver fler
Ref
Vers2
så kom igen baby, ni ve,ve,ve,vet vem det här e nummer ett bara känn på den för när vi gli,glider in, gli,glider chill maxat till topp håller skiten på spin re,remix å vi skiter i fixar pengarna å vi sliter till, t,till dagen vi dör och vi hustlar hårt äre ditt? fuck man, nu,nu är de vårt inte så svårt å förstå vi ba ligger på,på stenhårt, ny låt åhhh, så damn man, släpp katten nu släpp plattan nu, vi lägger de så sjukt yeahyeah, kollar upp mot toppen nu yeahyeah, kolla hur vi sjunger ut vi glider med stilen, dom tar de för givet men vi ökar takten å ba glider för livet
http://www.myspace.com/wallinmusic
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|