Miwano - The Punch-line King is Back!
Aiit, aiit.... inte helt recovered än, men eftersom jag e frisk nog att orka sitta vid en dator, så ska jag slänga upp somethin' sick from a sick guy ;) OCH, eftersom (inga namn, så lugn, NuMessiah), någon klagade på att mina punchlines "inte är särskilt komplicerade", men i en annan tråd missuppfattade en punch, så har jag satt ut lite citationstecken där punchlinesen finns, för att förenkla det för vissa.. (sen även vissa "hahah" osv, i slutet av raderna). aja, läs, och KOMMENTERA. I kno' u'll like this. peep;
I got a mind sharp as shark-teeth, and a hard penis// Plus I’m laid-back, cuz I like to spark reefer// But since you’re lyin’ more than a car-dealer//, - My “big mac” will give you more than a heart-seizure!// (brrraaap!) If I snap like a turtle, I will clap my burner// And have you runnin’ and jumpin’, like laps with hurdles// I let a bullet hit ya ear… - faster than a rumor// And leave it stuck in ya head… - sumthin’ like a tumor// I ride with two knives, like a scissor//, And make ya sister, bendin’ over like I’m Twister// You lyin’ sissie, have never lighted swishas// Plus, your “image is gay”, like a smiley-picture!// (Hahah!) Smokin’ piff, has made me so un-fit// That I only “run” outta things, when I’m tokin’ spliffs// Whatever you do; don’t start to talk rude ‘n’ offensive//… - Or things will be clickin’, like a nervous dude with a pencil!// I ain’t just “maybe ill”, I’m contagiously sick// And I’m off the hook, like an escapin’ fish// White wife-beater on – ‘bout to "hit the club"// I got my whole “block on smash” – you “hit the curb”…// If I grip my knife, I won’t put a Nike-sign on ya face// I rock Adidas – so I put at least three stripes on ya face!// That’s what ‘cha get for trynna jack my style, ‘n’ rip my swagger// Don’t know if you’re Jack the Ripper, or Rip the Jacker// (POW!)
- hoolla at ya Kurdo ;)
twitter.com/miwano myspace.com/miwano Miwano - Expect me to...
|