from the heart
har egentligen inte tid att lägga ner själ på texter det enda jag hinner skriva är mina jävla läxor terminen har precis börjat men likaså stressen jag kämpar vidare och hoppas det blir till det bättre
idag... får vi för mycket intryck för att människans hjärna ska klara att ta in allt så man måste lätta på hjärtat .. så fort jag får tid i ord och poesi.
tänk dig att gå från att punda på kokset till att plocka upp pennan och börja plugga på Komvux ibland känns det som man bara vill skita i allt och rulla sig holken när livet känns fucked men jag ska visa dom allt att jag är starkare än så visa tvivlande att jag är mer än en knarkare i år
visa mina allt för många gånger besvikna föräldrar som antagligen inte tro att ett skit kommer hända.. eller min morsa har tro på att jag kan bli förändrad men farsan har svårt att tro att livet kan vända
jag kanske inte är den son min far önskade sig men han kanske inte är den far jag önskade mig det betyder inte att kärlek inte finns där nånstans även om vi har mindre kontakt är det bättre än.. .. ingenting alls.. I guess.
och jag ska visa betvivlande vänner.. att jag inte tvunget måste dricka spriten i mängder för det har jag gjort allt för mycket senaste tiden nej, det är inte så jag vill leva mitt liv men man kan ta en öl då och då bara man håller det måttligt och inte tappar kontrollen så ofta som jag gjort... allt för många gånger.
har egentligen inte tid att lägga ner själ på texter det enda jag hinner skriva är mina jävla läxor men nån gång måste jag få tid att vädra känslor försvinna i lyrikens magi, bort från verkligheten..
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
|