Qruu - 59/100
Än i denna dag minns jag den du en gång var Underbar och jätteglad, kungen i en festlokal En riktig vän i både vått och torrt En riktig vän som seglat bort för gott För man får inget svar, den tid du har är minimal och väl under den så är det inte riktigt samma sak...
Ja, vi borde skärpa oss, kunde försöka Men först har du väl något som ska rullas och rökas Vill inte skända ditt namn, inte ens nämna ditt namn Hoppas att vi än ska ses som vänner ibland Men du kan ju inte ens planera ett par dagar fram Medan jag har fru och barn, är nu en ansvarstagande man.
Du säger alltid Yes! men frånvaron säger nej Fine att inte ha nån stress, men låtsas inte då, okey... Någonting säger mig att banden vi knöt Fått tjänstgöra som rizzla i allting du rökt Du brukade ju alltid... sitta vid mitt bord Men nu går inte riktigt våra liv ihop.
Inga problem Mary-Jane, jag menar tänd en fet... Men ser du nu att knarket väljer vem du hänger med...? Så om du ännu hänger med allt bläck från min penna Är det bäst du tar åt dig om du känner dig träffad Jag dömer aldrig någon för att röka lite cannabis men om du frågar mig så satt du högre i din gamla sits
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
|