Vildros(textskrivare) - Uppnå färdig text Verse 1tankarna skildras iväg,går åt motsatt håll medans jag spiller tid,på att fortsätta skriva,så kommer livet rinna som aska utmed mina fingrar,även fasst det känndes som 10 sekunder,som runnit ur min tidsuppfattningså har det gått ett helt år. jag känner mig inte benådad inte ens hel,även fasst jag skänker mina tankar till världen,så känns allt som om det gått förgäves. Refallt är knas,bli bestraffad som i Guantánamoingen rättvisa,inga stilar jag vill köra.blir hårt besviken,av era underlag. bakbeslag,blir tagen av era krav. fortsätter medans inget bär mig under,precis som likaska,sprills mitt hjärta i tusen bitar. inga hästlekar jag vill leka,bara med pennan jag vill fortsätta skriva med samma stil samma skit,fuck alla andrasom river sönder min deal,samma skit samma driv som verkar få mig att blekna. Verse 2 Inget jag vill se,inget jag vill uppnå bara leva med tanken,att jag aldrig uppnåt att missödet hela tiden funnits i mina tankar. fortsätter skriva,berätta mina tankar. tills jag försöker bli helt återställd.smeker pappret,försöker finna lycka,snälla sluta skämmta, respeketera ellerdra. även fasst du inte pallar höra mina ordså tänker jag langa min egna lyrik,tills allt löser sig. fortsätta langa tänkemönster på papper,låta pennan glöda. aldrig attjag ska sluta.